5.4.23

Byla duha

 Sobota byla takový rozcouraný den.Dopoledne jsem byla se sestrou na kočičkách a později odpoledne jsme byli s manželem pozvaní k synovi.Vyjeli jsme dříve,počasí bylo sice proměnlivé,ale přeci jen už pršelo méně.Chtěla jsem hlavně,aby se manžel trochu prošel,protože jinak leží pořád u televize.Doufala jsem,že narazíme na něco kvetoucího










Kostelík na Všeni



Hluchavka skvrnitá



Kaple sv.Anny na Vyskři



Křivatec


U Žehrovky v Olešnici bylo plno sasanek







Hodně foukala,že ty bílé krásky jsem s fotoaparátem vysloveně honila






A déšť zase pozlobil.Naštěstí jsme neměli daleko auto





Objevila se duha




Na louce bylo asi 12 volavek.Neměla jsem velký objektiv a tak nejsou téměř vidět ani na výřezu











Rybník Žabakor a nad ním v mracích Ještěd



Pár kytiček od snachy ze zahrady








Mějte hezké jarní dny



32 komentářů:

  1. Mraky byly hodně tmavé a duha krásně vynikla. Pěknou procházku jste si udělali. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Duha se objevuje teď docela často,ale ne vždy mám možnost ji fotit

      Vymazat
  2. Duha u nás ještě nebyla. Tobě se povedla krásně vyfotit. Ani nevím, jestli v našem okolí už sasanky kvetou. Je zima a tak nikde moc nešlapu, spíš jen do města.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.U nás je duha teď docela často.Prší a najednou na chvíli sluníčko

      Vymazat
  3. Jitko, ta duha přes Trosky se ti povedla. Sasanky jsou moc pěkné, stejně jako ostatní jarní kvítka.Ty mračouni byly u vás tedy fakt strašidelné.
    Mám moc ráda takové malé potoky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Musela jsem se podívat,kde mám vidět Trosky,protože tady v těch končinách vidět nejsou.A je to kaple sv.Anny na Vyskři

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotografie. Duha 🌈 vypadá působivě.
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Jituš, krásné fotky ze soboty. 👍👍 Mraky jsou úžasné a duha dokonce dvojitá. 🌈
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné jarní fotky,nálada je hned veselejší a ta duha nemá chybu,měj hezké svátky jara Jituš...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Duben je nezvykle chladný.Já mám obě děti dubňáky i jednu vnučku a v ty dny bylo skoro letní počasí

      Vymazat
  7. Jituš, krásné fotky, taková všehochuť a moc hezká🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško,moc děkuji.Počasí za moc nestojí,ale pokud to jde musím ven

      Vymazat
  8. Jitko, ty mraky jsou tedy úžasné. Tentokrát mě neskutečně nadchly ty, a pak ty bílé krásky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.U nás bývá většinou bílá obloha a tak jásám,když jsou zajímavé mraky

      Vymazat
  9. Ahojky Jíťo, nádherné fotky, mraky jak se mění a ta DUHA super. Květinky to je krása ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Z tohoto příspěvku dýchá jaro. 👍 Duha je krásná, výborný záběr a ty jarní květinky jsou parádní. Děkuji. ☺

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Jíťo, krásná procházka a opět parádní fotečky jak kytičky od snachy tak i duha je úžasná.👍👍👍 Přeji krásné svátky a opatruj se♥

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, povedly se ti nádherné jarní fotky! Kytičky i ta zelená, ta její šťavnatost - to mám na jaře moc ráda.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Zelená je teď hodně výrazná až mně to na fotkách někdy vadí

      Vymazat
  13. Nádherné snímky krajiny s potemnělou oblohou, krásně zachycená duha!!! .. U nás už sasanky pomrzly, někde se sice vzpamatovaly, ale většinou už mají "po sezoně". Hezký den přeji ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.U nás je sasanek hodně,naštěstí tolik nemrzlo

      Vymazat
  14. Jitulko nádherná procházka fotečky super já jsem předělávala kuchyn tak jsme to stihli ještě do svátku dcerka pomáhala všechno dělala malovala úklid i moje sestra také tak jsem rada že to mám už za sebou podívej se na druhý blog krásné svátky pohodové Velikonoce přeji ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji.Je hezké,jakou máš podporu od rodiny,ale tak to má být.Já doma také pořád něco předělávám a vymýšlím,baví mě to.Teď mám objednanou novou sedačku

      Vymazat
  15. Moc pěkné fotky přírody i květin ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Nádherné jarní fotky , paráda *********************

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení