26.4.23

V údolí Mohelky

 Při návštěvě známých na Sychrově dostal manžel nabídku od kamaráda,zda se nechceme projet na motorce.Manžel měl motorku spousty let,jezdil  na ni do práce a občas jsme spolu  jeli na motorce na výlet.Vždy se mi to líbilo,ale po tolika letech jsem se trochu bála.Věra mi půjčila koženou bundu a helmu a vyrazili  jsme.Je to druh motorky,která nejezdí asi tak rychle a nebo to bylo tím,že manžel ji svou vahou tak zatížil,že to ani nešlo.Jeli jsme do údolí Mohelky a zajeli až k Sychrovskému viaduktu.Foťák jsem si samozřejmě vzala sebou.







Sychrovský, kamenný, železniční viadukt byl postaven v letech 1857-1859





























Trochu se nám ochladilo,ale sluníčko svítí pořád.
Užívejte jara




35 komentářů:

  1. Krásné jarní dny Jíťo, super fotky.Koukám, že už jsi krásně nafotila blatouchy ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Pamatovala jsem si,že tady v tom místě u Mohelky jsem je už fotila.Jenže tu byla parta mladých kluků a nechtěla jsem před nimi lítat s foťákem.

      Vymazat
  2. Jitko, tak to jste si zpestřili výlet, na motorce se bojím a nerada jsem na ní jezdila s manželem, v každém chlapovi se rázem probudí závodník, snad kdysi, na skůtru, při sezení bokem, to bylo jiné.Na tento viadukt mám ty nejlepší vzpomínky, ale z vlaku! a zdola jsem ho už viděla jednou u tebe. Takže ze Sychrova směrem k Liberci to znám jen z trati.Hezky se tam kytičky snaží přivést jaro do Podještědí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,tahle motorka není taková rychlá,jak přeletí na silnici,jak střela.A manžel svou váhou ji pěkně uzemnil.Jeli jsme v pohodě.Nebála jsem se asi,že jsem zvyklá na kolo,vítr ve vlasech a mouchy v obličeji.Mám to ráda

      Vymazat
  3. Ten viadukt je nádherný, něco takového jsem na vlastní oči nikdy neviděla!! Fotky jarních kytiček se ti povedly!!! ............ Kaštany u nás ještě nekvetou, teď rozkvetla střemcha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viadukt je hodně fotogenický,nebyli jsme tam poprvé.Jeli jsme se projet jenom kousek,ale zrovna v místě,kde jsou ostré zatáčky.Já se právě divila,že by to byly kaštany.Moc to nepoznám,ale jeden kaštan máme v sídlišti,ale nekvete

      Vymazat
  4. Jitu, mě se líbí, jak jsi akční a jdeš do všeho ! Hezké fotografie kytiček i viadukt, pokochala jsem se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,akční jsem,manžel je ze mě někdy špatný.Ale na motorku vlezl hned.Byl to ještě nedávno jeho sen,koupit si nějakou.Nevím,proč si sen nesplnil.Mladí jsou motorkáři a na motorce jezdí vnuk i vnučka a já mám o ně pořád strach a oni mi na to řeknou,že se zase bojí o mě na elektrokole.
      Děkuji

      Vymazat
  5. To je úchvatné, tam musí být nádherně

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, tentokrát jsem nadšená z toho viaduktu. Vím o něm, ale na živo jsem ho ještě neviděla. Je to úžasná stavba krásně zasazená do krajiny. Děkuji za nádherné fotky!
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Viadukt je hodně fotogenický

      Vymazat
  7. Kamenný viadukt je krásná stavba a jarní kvítí potěší duši i srdce. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, moc mne zaujal viadukt a způsob, jak jsi jej fotila. Kytičky jsou taky pěkné, ty máš krásné vždy.
    Pěkný víkend. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško,děkuji.Viadukt se fotil nejlépe z dálky a z blízka já vždy říkám,že je to akorát na puzzle.Zblízka je rozkouskovaný

      Vymazat
  9. Jitko, ten viadukt je fakt nádherný a podle komentářů je jasné, že se nelíbil jenom mně. Na motorce jsem jela snad jednou v životě, a to jen kousek. Raději do auta, na motorce bych se bála, jsi odvážná holka 😀 Měj se hezky a užij si víkend 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Bála jsem se trochu,ale možná díky tomu,že jezdím na elektrokole.Ale auto je daleko lepší,to je jasný

      Vymazat
  10. Zajímavý viadukt,krásné kytičky.Jinak jsi odvážná,na motorku bych ve své m věku už asi nesedla,opatruj se....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,moc děkuji.Na motorku jsem byla zvyklá,manžel ji měl dlouho a jezdila jsem často s ním.A možná i tím,že jezdím na elektrokole,tak jsem trochu zvyklá,že nejsem nijak chráněná.Jeli jsme pomalu,manžel je těžká váha a tak motorku pořádně uzemnil

      Vymazat
  11. Jituš, nádherné fotky. 👍👍 Na Sychrově jsme byli několikrát a o existenci viaduktu jsem dodnes neměla tušení. Je to krásná stavba. Podobně zajímavý je i Stránovský viadukt, stojící mezi Zámostím a Jizerním Vtelnem.
    Můj muž motorky nemusí. Jeho strýc býval slavný motocyklový závodník, na jehož počest se dodnes jezdí v Hořicích 300 zatáček. Jeho život vyhasl na cestě do práce, kam jel na motorce.
    Krásné jarní kytičky a já teď už vím, že nejen na břehu řeky Svratky, ale i na břehu Mohelky kvete rozrazil.🌸
    Měj hezké jarní dny. 🌷🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Stránovský viadukt mám také možná několikrát na blogu.Vím,že jízda na motorce je nebezpečná,člověk není moc chráněný.Dcera s přítelem i vnuk a vnučka mají motorky.Mám o ně vždy strach,ale jsou to takové ty jiné motorky,na kterých se nejezdí tak rychle,ale když někam jedou mám o ně vždy strach.Hlavně o vnoučata.A oni mi řeknou,že mají zase strach o mě,když jezdím pomalu v 73 letech na elektrokole.Člověk na to nesmí myslet.Manželův bratr také závodil,měl takovou terénní motorku.

      Vymazat
  12. Jituš, dneska tomu příspěvku tleskám ještě hlasitěji. Ale ne té motorce, mám s ní zkušenost, o které tu ani psát nebudu, ale něco píše nade mnou Alenka... Takže, bacha, jo?
    Mohelku teda neznám, ale mrzí mě, že neznám ani ten viadukt, ten je krásný a dnes ně zaujal víc než květinky u potoka. Fakt že jo, to je technická památka, musím si to najít na mapě, parádní stavba.
    Díky a jestli tam u vás něco podobného uvidíš, vyfoť to. 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,ten viadukt už na blogu mám a možná ne jednou.Měla bych jich tam mít více,jednu dobu jsem po nich pátrala.Děkuji

      Vymazat
  13. Tedy, ty máš odvahu, já na motorku nikdy ještě nesedla a ani to neplánuji :D Pěkné fotky, zaujal mě ten viadukt, zajímavá stavba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eli,my jsem na motorce jezdili s manželem hodně.Když jsme se poznali měl motorku a já byla ráda,že jsme se někam podívali.Až později jsem si koupili auto.Někam daleko a ve velkém provozu bych se bála,ale jeli jsme jen kousek.

      Vymazat
  14. Krásná stavba Jituško a ty kytky voní až tady . Já byla ve středu na prodloužení řidičáku, tak mi to nechtěla doktorka napsat , musela jsem na vyšetření očí a pak to na dva roky dala. Jsem ráda♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květuško,děkuji.Manžel byl taky kvůli řidičáku u doktorky,ale ta si nechala zaplatit a ani se na něj nepodívala.Děs

      Vymazat
    2. Moje doktorka si také nechala zaplatit Jituško , stálo mi to 500,-, holky platily 200 ,- mám štěstí, že to moje zdravotní pojišťovna proplácí♥

      Vymazat
  15. Nádherné fotečky hlavně kytičky u nás je docela chladno. Motorky miluji snad od 12 let hihi hnedle bych se povozila :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ivetko,děkuji.Jsi moje holka,také mám ráda motorky.Vnuk má takovou pohodlnou a jezdí opatrně,ten by tě povozil

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherný výlet , příroda, parádní fotky ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení