22.4.23

Třetí rybník na Všeni

Třetí rybník na Všeni je místo,o kterém jsem ještě nedávno nevěděla.Nikdy by mě nenapadlo,že  v rovině u Všeni může být vodní plocha.Jsou tam další dva.Markův a Druhý rybník.

V týdnu bylo docela hezky a tak jsem vyrazila na svoji první jízdu na kole,protože autem bychom se tam nedostali.Byla jsem okouzlena,krásné místo.Bylo vidět,že bylo upravováno.
































Myslím,že tady to bude moje častá zastávka při vyjížďkách na kole.Ale ještě si počkám na teplo.Domů jsem přijela docela zmrzlá.Sice
bylo slunečno,ale pořád fouká studený vítr.
Moc se mi tu líbilo,opravdu krásné a klidné místo.
Mějte hezký víkend



29 komentářů:

  1. Jituško, to je opravdu moc krásné místo!
    Děkuji za fotky a přeji hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu moc pěkné místo. Líbilo by se mi tam určitě.
    Pěkný víkend, Jitko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Jsem ráda,že jsem ho objevila a budu tam často na kole jezdit

      Vymazat
  3. Jituš, krásné fotky z krásného místa. 👍👍 Vyzařuje z nich taková pohoda.
    Měj hezké dny🌞🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Rybník jako relaxační místo je opravdu super!! Úprava okolo rybníka dokazuje zájem lidí! - Hezké fotky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Nenašla jsem nikde o něm více napsáno,kdo se třeba zasloužil,že se to tady dalo do pořádku

      Vymazat
  5. Jitko, mně se líbí, jak vzadu vykukují zasněžené Krkonoše. Bodejť by z nich studeně nefoukalo...
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,Krkonoše jsou vidět i hodně z dálky.V neděli,když jsme jeli z Humpolce tak už od Nymburka byly vidět bílé vrcholky

      Vymazat
  6. Jituško, lavička, šutry, rybník, to vše mám já moc ráda, na jeden malinký rybníček ráda vzpomínám, samozřejmě po revoluci ho zasypali, na místě si udělali zahrádky, hodně dobrého po revoluci se udělalo, i toho špatného, rybníček je už jenom v mých vzpomínkách. Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné místo a krásné fotky,vyzařuje z nich pohoda.Na taková místa se člověk rád vrací.Přeji víc takových výletů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Jsem ráda,že mám nový cíl mých výletů na kole

      Vymazat
  8. Nádherné místo. Ta vodní hladina uklidňuje. Měla jsi krásnou projížďku. Hezkou neděličku přeji ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Nechápu,že jsem o tom rybníku nevěděla,Koukám do mapy často,ale myslím si,že už okolí znám a tak jsem ho nezkoumala podrobně a nenapadlo by mě,že tu v poli je rybník

      Vymazat
  9. Lavička na břehu rybníka s výhledem na kostelík to je nádhera. Krásné místo. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Jituško, díky za milá slovíčka, úžasné místo pro oddych jsi objevila, fotky kouzelné, prohlížení jsem si užila ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Danuško,moc děkuji.Místo je opravdu kouzelné

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Jituško zdravím no samou nádheru tady máš krásné fotečky jako vždy

    OdpovědětVymazat
  13. Mě hned napadne, že toto místo je "čisté" a je vidět, že lidé o rybník a okolí pečují. To má ten rybníček štěstí, že? 🍀 🌞

    OdpovědětVymazat
  14. Hani,zajímalo mě,kdo okolí rybníka upravil,obec asi těžko,ale nic jsem nenašla

    OdpovědětVymazat
  15. Překrásné fotky Jituško♥ jestli nevadí stáhla jsem si dvě fotky, kde jsou stromy, chtěla bych je použít do obrázku♥ jestli vadí, tak to neudělám ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Květuško,děkuji.Stáhni,co potřebuješ budu jenom ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji moc, stáhla jsem si několik krajinek se stromem a kytkami a vyjmula jsem je a vyčistila na png, snad to nevadí , že je přidávám do obrázků ♥

      Vymazat
  17. Nádherné místo i fotografie se mi líbí moc.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení