14.4.23

Český ráj rozkvétá

Čeká nás nejspíše deštivý víkend a tak jsem pro Vás připravila trochu barev ze čtvrtečního slunečního dne v Českém ráji. 

Po nočním dešti








Špatně se mně fotilo,dost foukalo




























Něco ze zahrádky.







Konečně rozkvetly sakury v Nádražní ulici











Přeji Vám hezký víkend


34 komentářů:

  1. Co fotka, to kousek jara... za mne dobrý, ale vím, že u vás často prší a to je nepříjemné.Jitko, povedlo se, i to modré nebe jsi stihla. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,děkuji.Prší,ale poslední dny přeci jen ne tolik.O víkendu jsme trochu cestovali a koukala jsem,že je i Mohelka na některých místech vylitá v lukách

      Vymazat
  2. Tak to jsou nádherné fotky, alespoň zde vidím to pravé jaro Jíťo. U nás stále leje a leje už je to otravné :-) Měj krásný víkend a děkuji za tu krásu.♥🌹 🌺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Divné jaro u nás aspoň už tolik neprší

      Vymazat
  3. Jituško, krásně to rozkvetlo na Tvých fotografiích ! Nádhera. Přeju příjemně prožitý víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,moc děkuji.Je to už radost,když to začíná všechno kvést

      Vymazat
  4. Opravdu krásné jarní fotečky!!! Sakury v plném květu - nádhera!!! Snad se nám už oteplí a nebudeme muset "lovit" jarní fotky v zimním kabátě! Krásný den .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Duben asi už za moc stát nebude,čarodějnice prý pořád v zimních bundách

      Vymazat
  5. Jituško, to je nádhera! Ty sasanky, sakury v plném květu - u nás ještě nekvetou...
    Děkuji za tu podívanou a přeji příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Tak u nás to všechno rozkvétá ,nemohla jsem se dočkat.Sasanek je hodně,ale podléšky jsem zatím neviděla

      Vymazat
  6. Krásné záběry, Jituš, ono je to jistě dáno i kvalitním foťákem... Dávám body sasankám a sakurám, už se těším, až u nás pokvetou. Zrovna začala kvést naše třešeň. ☺
    Přeji pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Já mám Nikon zrcadlovku a to už jsou lepší foťáky.U mě je problém ty ruce.V klidu se netřesou,ale jak začnu něco dělat přijde třes.Foťák s malým objektivem zvládám,nebo si myslím,ale nakonec polovinu fotek vyhodím.Proto každý záběr zmáčknu třeba 4x.

      Vymazat
  7. Parádní fotky ⚛ ღ ♥ Sasanky jsou krásné. U nás ještě sakury nekvetou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Sakury jsou teď krásné,jak jdu do města vždy je obdivuji a znovu jsem je fotila

      Vymazat
  8. Dneska jsme jeli okolo gymplu ve městě, kde jsou sakury, ale zatím rozkvétají ty ranné odrůdy. Klasika ještě pevně drží v poupatech. Už se těším na rozkvetlé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslela,jak je to u nás opožděné,protože už jsem viděla na blogách sakury,ale jak vidím,jsou místa,kde je to více opožděné.U nás sakury kvetou po sobě,na jedné straně kvetou později.

      Vymazat
  9. Jituško zdravím a moc děkuji za milá slovíčka . Za kouzelné jarní fotečky děkuji, potěšila jsi srdíčko ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Jitko, žlutá hyacinta je nádherná a často se nevidí, vlastně jsem ji ještě neviděla. Hezký víkend, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Mně právě mladá od syna zvala.abych si ji na zahradě vyfotila,že žlutou taky ještě neviděla.

      Vymazat
  11. Krásné jarní kytičky a rozkvetlé stromy Jituš.Už to dýchá tím pravým jarem,tak ať se daří...

    OdpovědětVymazat
  12. Jituško, nádherné jaro, jenom aby to tak krásné dlouho vydrželo, Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,děkuji.Chtěla bych hlavně teplo.Ale před okny už pučí habr

      Vymazat
  13. Krásné optimistické fotky vonící jarem ! Taky u nás bylo ve čtvrtek hezky - slunce,modré nebe a celkem teplo. Ale zase je už tak nějak všelijak.
    Pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Škoda,že to hezké počasí dlouho nevydrží.Je to prostě pořád apríl

      Vymazat
  14. Krásné jaro, zaujal mě žlutý hyacint. A včeličky tam máš. Podle předpovědi si na teplo ještě týden počkáme. Pěknou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Mě na něj právě synova přítelkyně upozorňovala,abych si ho přišla vyfotit,že ho nikdy neviděla

      Vymazat
  15. Krásné jarní fotky. U nás dnes od rána ☀️, tak je to hned veselejší.
    Přeju pohodovou neděli 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko,děkuji.Jak je sluníčko hned je veseleji

      Vymazat
  16. Jituško, velmi krásné a osvěžující fotky. Ten žlutý hyacint je opravdu skvostný. Sakurové aleje jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení