2.4.23

Za kočičkami do Příšovic

 Se sestrou jsme si celý týden domlouvaly,že se vypravíme někam za kočičkami,abychom měly na velikonoční stůl.Až v sobotu dopoledne to vypadalo,že se počasí trochu umoudřilo.Sestra mě nabrala u domu a jely jsme do Příšovic k rybníkům.Srnky jsou pořád na stejném místě











Překvapilo nás,co je tu aut.U rybníků bylo jenom pár rybářů



Tráva už dostává jarní,křiklavou barvu






Mračilo se hodně






Restaurace je ještě zavřená





Šly jsme se podívat k Jizeře a zůstaly koukat.Na jednom místě už byla vylitá.Je rezavá,jak pořád prší.U vody bych tedy
bydlet nechtěla.





Kočičky jsme objevily.Měla jsem nafocených více detailů,ale doma jsem je musela smazat.





Nasedly jsme do auta a spustil se déšť.


Mějte hezké dubnové dny



42 komentářů:

  1. Odrazy oblohy v rybníku, březový lesík a kočičky, prostě nádhera. Je hodně vody v řece, snad se doplní spodní prameny. Pěknou procházku jste si udělaly. Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Ty odrazy mě uchvátily jen jsem se na hladinu podívala.
      Musím se jít k Jizeře zase podívat,ale tyhle dny už neprší,tak snad voda klesla.

      Vymazat
  2. Nádherné fotografie, nechce se mi věřit, že jste v oboru amatér. Dokonalé. Vody je hodně, v sobotu jsem šla obhlédnout naši zahradu, už jsem sypala slimákům, sežrali mi několik květů narcisek. Trávník byl tak nacucaný vodou, že jsem si připadala jak na trampolíně....za měsíc budeme měřit stav vody ve studni, jsem zvědavá... zapisujeme si každý rok. Přeji hezké dny Alena z Jičína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu.Snažím se pořád ve fotografování učit,chodím do fotografického koužku,ale trpím třesem rukou a je to občas na fotkách vidět.Tyhle dny jsou slunečné,tak snad mokro trochu vyschne.U nás to bylo to samé.Půda neskutečně nacucaná

      Vymazat
  3. Moc hezké už by zase mohlo svítit sluníčko.Kočičky u ná jsou málo vidět🐣 hezký velikonoční týden Jituško.🐤🐣🐥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško,děkuji.Sluníčko na nás šetří

      Vymazat
  4. Jitko, tak to jste si pěkně propláchly plíce - u vody to bývá prima. Ale Jizera vypadá strašidelně.
    Tak to se zvedne i Labe.
    Snad už bude hezky? Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,možná bude mít Jizera brzy problém.Začne hlavně tát na horách sníh

      Vymazat
  5. Nafotila si moc krásné fotky, i když ta Jizera by mě trochu děsila...
    Jituško, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko,děkuji.Jizera děsí na jaře vždy

      Vymazat
  6. Moc krásné fotky. Ten odraz nebe na vodní ploše ten si tedy je !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Jíťo, super fotečky. To jsou tedy kocouři. Vodní hladina se mi líbí a to zrcadlení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,moc děkuji.Někdy se to podaří,když je parádní obloha,tak je nadvakrát

      Vymazat
  8. Jituš, opět přehlídka krásných fotek. 👍👍👍 Pokochala jsem se jarní krajinou, ta zeleň trávy je taková šťavnatá. Stihli jste to do auta tak akorát.
    Jizera hrozí. Myslím si, že teď se to trochu zklidní, v noci mrzne, tání se zpomalí.
    Měj hezké jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko,děkuji.Deště bohužel pokračují a tak je možná Jizera zase tam,kde byla.Musím jít na procházku do Nudvojovic

      Vymazat
  9. Jituško, hezká procházka s Tebou i fotografie. Taky jsme byly s Jani na kočičkách. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,děkuji.Čekala jsem,že kočičky opadají a vyraší zelené lístky,jako každé Velikonoce.
      A ono vůbec nic

      Vymazat
  10. Moc hezká procházka jarní krajinou,nádherná zrcadlící se vodní plocha a kouzelné kočičky.Přeji další hezké jarní dny a pohodové Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Jitu, tak opět koukám jakou krásu jsi nafotila, zrcadlení je úžasné a ty kočičky jsou také boží jen tedy ta voda je opravdu špinavá ani já bych nechtěla bydlet u vody :-) Měj se hezky a prima nový týden přeji. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko,děkuji.Kousek od Jizery bydlí v Nudvojovicích bratranec.V minulosti jsme ho 2x pomáhali stěhovat.Vodu nezastavíš

      Vymazat
  12. Moc krásné záběry, hlavně mě upoutaly ty fotografie, na kterých se mraky a obloha krásně zrcadlí. Kočičky jsi také parádně nafotila. A ani já bych blízko vody nechtěla bydlet. Vím proč.
    Přeji pohodový předvelikonoční týden. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani,děkuji.Někdy se to podaří a odrazy jsou parádní.Bohužel převládá více bílá obloha

      Vymazat
  13. Jituško, zase moc krásné fotky, díky za ně.Já si kočičky hned co vykvetou dávám bez vody do vázy, na ně si dám o Velikonocích ozdoby třeba vajíčka, vydrží to moc dlouho a je to hezké. Těším se na Tvoje pečení, to mám nejraději. Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško,moc děkuji.Kočičky jsem měla ve vodě,opadaly a vůbec se větvičky nezazelenaly,což jindy jo

      Vymazat
  14. Nádherné fotky i s tou ocelovou oblohou, krásné odrazy na klidné hladině!!!Myslím, že to byl povedený výlet a srnky určitě potěšily!! Krásný den přeji!!

    OdpovědětVymazat
  15. Jituš zdravím, opět super fotečky jsi nafotila šikulko ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Obloha je chvílemi dost děsivá, ale fotky jsou krásné. Procházku bez deště jste stihly jen tak tak. Měj se hezky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi,děkuji.Bohužel deštivé počasí přetrvává

      Vymazat
  17. Jituško, nádhera. Ty mraky na hladině jsou fantastické.
    Měj pěkné jarní dny. Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Jitko, ty srnky se mi líbí, že na vás počkali. Kočičky jsou moc hezky zachycené, pěkně ostré. Odrazy v rybníku jsou úžasné a z té vody bych také měla strach, že se rozlije po březích...

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní07.04.23 7:52

    Vija
    Moc hezké fotky. J

    OdpovědětVymazat
  20. Tak jsem si to všechno prohlédla máš to moc hezké zdravím Jitulko opatruj se hezké svátky ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško,děkuji za návštěvu a komentář

      Vymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení