6.4.23

Krásné Velikonoce

 Když jarní květy září a slunce náhle plá,

tak příroda svou náruč každému otvírá.

Krásné Velikonoce,

hodně sluníčka a bohatou pomlázku!


Od milé Leničky,Modřinka s Kiminkou





I Bleky přišla popřát hezké Velikonoce




Při jarním úklidu jsem ještě stihla podle návodu uháčkovat slepičky.
Vnuk mi řekl,že je mám nějak vykrmené.Asi je to tím,že mi nejde moc utahovat a
do malého očka bych se nestrefila.



Od jiné šikovné kamarádky jsem dostala zase krásná vajíčka







Užijte si krásně nadcházející sváteční dny

29 komentářů:

  1. Jituš,slepičky jsou nádherné,jsi šikovná.Také přeji pohodové jarní svátky,užij si je..

    OdpovědětVymazat
  2. Jituško, slepičky se ti moc povedly, co je do hubené drůbeže, že :o)
    Děkuji za přání a nápodobně - krásné Velikonoce. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, dnes jsi mě zase potěšila tím co doma dokážeš vytvořit, to je tak hezké, manžel by Tě měl chválit kudy chodí jakou má šikovnou ženu. Moc, moc za Tvé výtvory Ti ze srdce děkuji, znáš mě už dlouho, že nenapíšu co necítím. Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní07.04.23 7:53

    Jitko, hezké Velikonoce i tobě. J
    https://vijanavi.blogspot.com/?m=0

    OdpovědětVymazat
  5. Pohodové Velikonoce Tobě i Tvým blízkým.
    Vyzdobeno máš krásně!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná výzdoba, přeji tobě i rodině pěkné Velikonoce :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně nazdobené. Hezké velikonoce i tobě!

    OdpovědětVymazat
  8. I slepička může být dobře vykrmená, zřejmě má dobrého hospodáře. Jitko, také přeji pěkné Velikonoce, zdravím 🐥🐤

    OdpovědětVymazat
  9. Načančáno a už si můžeš jen užívat volna. ( jo, známe to, to je samé vaření a pečení a pak umývání...) Jitko, máš hezké dečky.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  10. Jíťo, to je moc krásná výzdoba ⚛ ღ ♥ hezké Velikonoce ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní08.04.23 7:57

    Krásné velikonoční dekorace, nádherně malovaná vajíčka!! Máš můj obdiv ...... Přeji klidné a pohodové Velikonoce!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné velikonoční dekorace, nádherně malovaná vajíčka!! Máš můj obdiv ...... Přeji klidné a pohodové Velikonoce!!! ........ (omlouvám se za předešlý komentář bez uvedení autorství, chybička se vloudila ...)

    OdpovědětVymazat
  13. Jituško, přeji Veselé Velikonoce všem u vás. Máš moc pěkně nazdobeno. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Jituško, moc děkuji za milé přání. Taky vám přeji krásné a pohodové velikonoční svátky. 🙂
    Moc se mi líbí vaše slepičky i ostatní dekorace.

    OdpovědětVymazat
  15. Jituško,přeji Ti kouzelné Velikonoce.Petr

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Jituško přeju Ti krásné velikonoce

    OdpovědětVymazat
  17. Hezké a klidné Velikonoce i Tobě,Jituš.

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Jituš,
    slepičky jsou parádní a vůbec, celá velikonoční výzdoba...moc pěkné. Přeji Vám krásné, klidné velikonoční svátky...♥

    OdpovědětVymazat
  19. Jitko, krásná přáníčka. Slepičky jsou moc pěkné a koukám i na tu dečku. Moc hezky to máš vyzdobené. Přeji hezké Velikonoce

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné Velikonoce, já jsem letos odpadla a potím se . Pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  21. Jituško krásné Velikonoce přeji jak Tobě tak celé tvé rodince no máš to moc hezké nazdobene

    OdpovědětVymazat
  22. Tskebpreji krasne Velikonove

    OdpovědětVymazat
  23. Hody, hody doprovody, dejte vejce malovaný nebo bílý, slepička vám snese jiný.

    OdpovědětVymazat
  24. Jituš, pozdě, ale přece. Přeji krásný zbytek Velikonoc a hlavně zdraví a pohodu do jarních dnů.
    Měj hezké dny. 🥚🍀🌞

    Balím, zítra odjíždíme na jarní dovolenou.

    OdpovědětVymazat
  25. Jitu já zde pak už nebyla ale výzdobu máš parádní líbí se mi všechno i ty slepičky jsou boží🌹 🌺 👩‍🦱 poslala by jsi mne pak návod já bych zkusila možná bych to zvládla hihi.

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherná přáníčka,hačkované slepička a barvená vajíčka ♥

    OdpovědětVymazat
  27. Všem moc děkuji a věřím,že jste si všichni užili krásné Velikonoce

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za Vaše komentáře,které vždy potěší a kterých si velmi vážím.
Vzhledem k mému problému nebudu děkovat každému jednotlivě,odpovím pouze,pokud budete mít nějaký dotaz k uveřejněnému příspěvku.Děkuji za pochopení